بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چرا پخش برنامه باشگاه باعث دلخوری رسانه های دیگر شده!؟

روزنامه خبر ورزشی در طی روزهای دو سه روز اخیر که ازپخش برنامه باشگاه ازشبکه دو گذشته،بدجوری بر علیه این برنامه ورزشی که اختصاص به دو باشگاه سرخآبی یافته انتقاد کرده و دغدغه ای بابت سر رفتن حوصله مخاطبین داشته است.این روزنامه در طی مطالبی مختلف از اینکه مدیر عاملین دو باشگاه در این برنامه از کارها و فعالیتهای که در طول فصل داشته اند و یا برنامه های که در آینده خواهند داشت گلایه کرده و عنوان کرده چرا باید تریبون یک نهاد دولتی در اختیار کسانی باشد که  می خواهند هر چه دوست دارند بگویند و به فلان مسئول و داور حمله کنند!
نمی دونیم روزنامه خبر ورزشی چرا وقتی می خواهد از بازیکن و یا باشگاهی انتقاد کند و آنرا به چالش بکشد،دغدغه مردم را دارند و خود را وکیل مدافع مردم می دانند!اما حالا که دو باشگاه سرخآبی تقریبا صاحب یک برنامه ورزشی  شده اند و معلوم هم نیست ادامه داشته باشد و دو باشگاه می خواهند این بار به دور از محکوم شدن در برنامه های مختلف ورزشی و باز خواست شدن و دفاع از عملکرد ود و باشگاهشان این بار از رویکرد باشگاه و فعالیتهای که انجام داده و یا می خواهند داشته باشند و مطمئنا با استقبال بسیاری از هواداران خود قرار خواهد گرفت و این استقبال را می توان به 20 تا 30 میلیون هوادار و مخاطب دو باشگاه ربط داد ،حالا دغدغه سر رفتن حوصله مردم را دارند و بازهم از زبان آنها برای خود وکیل مدافع شده اند!
آیا زمان پخش این برنامه که درست یک روز قبل از برنامه نود و یک روز بعد از این برنامه ی  یار و غار همیشگی خود یعنی عادل فردوسی پور می باشد، می تواندعلت این ناراحتی باشد!آیا برنامه باشگاه تهدیدی برای برنامه نود محسوب میشود!؟آیا برنامه جدید باشگاه احتمال آنکه باعث شود مخاطبین برنامه های ورزشی  توجه کمتری به برنامه زاویه که جمعه شبها در شبکه پنج با اجرای علی جوادی سردبیر همین روزنامه خبر ورزشی روی آنتن می رود،داشته باشند ربطی پیدا می کند!؟                                                                                                                       
الله و علم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 12 / 1391برچسب:برنامه های ورزشی,رسانه ملی,برنامه باشگاه,شبکه دوم سیما,خبرورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com